Sexig ost

Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta ... Vart är vårt samhälle egentligen på väg? Nu kan man snart inte yttra sig förrän det anses vara opassande och då blir man anmäld. Okej, nu gäller ju detta en helt annan sak, nu är det en reklam som har blivit anmäld, men ändå!

Har du sett den där reklamen för osten Jarlsberg där de säger; "Smaken sitter i hålen"? Även om du inte har sett den kan du svara på den här frågan: Vad tänker du på när du hör det? Tydligen var det en kvinna som förknippade det uttalandet med annat hål och tyckte att reklamen anspelade på sex. Jag satt och skrattade framför datorn när jag läste Aftonbladets artikel, för när jag har sett den reklamen har jag kommenterat något i stil med att om nu smaken sitter i hålen kan ju osten inte ha någon smak.

Visst är det kul att folk har livlig fantasi, men någonstans borde det väl finnas gränser? Eller är det bara jag som tycker att en anmälan av den här reklamen är löjligt?

Du kan själv läsa artikeln om du vill:
 
Sexig ost



Dagens citat:

"Jag kan ha mina fel, men att ha fel hör inte till dem."
(Jimmy Hoffa)

Ha det så bra!
Ostiga kramar
Jessie