You Are Loved (Don't give up)

Eftersom jag är ganska seg idag, då jag och älsklingen har varit i Skara hela dagen och kom hem vid halv åtta ikväll, tänker jag inte skriva något långt inlägg. Det orkar jag inte. Vi somnade en stund i soffan båda två när vi kom hem. Mysigt ^^ Istället för att skriva något längre inlägg tänkte jag låta dig få lyssna på en låt som jag tycker ganska mycket om och som dessutom betyder lite för mig. Dels var det den allra första låten som älsklingen skickade till mig, vilket var innan vi blev tillsammans (kan verka löjligt, men det betyder ändå något för mig) och det var även den låt som gjorde att jag började lyssna på Josh Groban och kom att tycka om honom så mycket som jag gör. Alltså, tycka om hans musik. Jag kommer även att ge dig texten till låten (med reservationer för eventuella fel). Hoppas att du också tycker om den. Dock fick jag inte bädda in den officiella videon, men den hittar du enkelt här (och jag rekommenderar att du ser på den, för den är så himla fin!).

Låt: You Are Loved (Don't Give Up)
Artist: Josh Groban




Don't give up
It's just the weight of the world
When you're heart's heavy
I, I will lift it for you

Don't give up
Because you want to be heard
If silence keeps you
I, I will break it for you

Everybody wants to be understood
Well I can hear you
Everybody wants to be loved
Don't give up
Because you are loved

Don't give up
It's just the hurt that you hide
When you're lost inside
I, I will be there to find you

Don't give up
Because you want to burn bright
If darkness blinds you
I, I will shine to guide you

Everybody wants to be understood
Well I can hear you
Everybody wants to be loved
Don't give up
Because you are loved

You are loved
Don't give up
It's just the weight of the world
Don't give up
Every one needs to be heard
You are loved


 


Dagens citat:

"Att vara lycklig är att ha ett gott humör."
(Herbert Tingsten, Flyktförsök, 1972)

Ha det så bra!
Trötta kramar
Jessie