Nu får alla chansen!

Ja, det är sant. Nu får alla chansen att testa Spotify om du inte visste det. Du vet väl vad Spotify är?

Det är ett program där man (om man är ansluten till internet) kan lyssna på väldigt mycket musik. Nu säger jag väldigt mycket eftersom alla låtar inte finns med. Dels beror det på att Spotify inte har lagt till dem ännu, men förhoppningsvis kommer det, och dels beror det på att artisten inte vill att man ska kunna höra på låten/låtarna genom Spotify. Fast nyligen lade de till att man ska kunna lägga in låtar på sin spelningslista, från sin dator. Men om man gör det kommer man bara kunna höra de låtarna från just den datorn, eller från datorer som har just den låten på hårddisken. Lite synd, men vad ska man göra?

Jag har själv använt Spotify i... tja, vad kan det bli nu... Ett och ett halvt år eller något. Minns inte så här på rak arm. Men jag är väldigt nöjd med det och tycker att det är bra att man inte längre behöver någon inbjudan för att kunna få ha gratisversionen! Så testa gärna att registrera dig. Du förlorar inget på det :-)

Dagens citat:

"Säg mig vad du skrattar åt och jag ska säga vem du är."

Ha det så bra!
Varma kramar
Jessie