Knyta band

Vet du vad jag insåg idag när jag var på väg hem från Läggesta? Att jag verkligen tycker om älsklingens katter. Nu får du inte missförstå mig, för det är ju klart att jag har tyckt om de båda lejonen innan också eftersom jag älskar djur och så är de snälla och söta (när de vill). Nej, det jag menar är att jag har börjat knyta starkare och djupare band till de båda liven. Så som jag brukar göra med mina egna djur. Jag började tänka på dem när jag promenerade i snön och kände att jag faktiskt saknade dem och längtade hem till dem. Igår hade jag och honkatten det väldigt mysigt i sängen när jag låg och läste medan jag väntade på att älsklingen skulle ringa och tala om att han var på väg hem.  Då låg vi två i sängen och kelade. Hon strök sig så mycket mot min tröja att man hade kunnat tro att jag blivit våldtagen av katten eller något. Men jag klagar inte. ^^ Att jag dessutom fick in något katthår i ögat (tror jag) så att ögonvitan svullnade upp var det värt. Vi hade det trevligt. Får hoppas att katterna tycker om mig med.

Igårkväll började det snöa och har snöat sedan dess. Nu snöar det dock inte så mycket. Är snarare dugg, men i morse var det stora flingor när jag och älsklingen gav oss ut. Lägger upp några bilder som jag tog med mobilen på vägen hem så du får se.

Snö
Snö
Snö
Snö
Snö
Snö

Det var allt för mig idag. Nu ska jag koppla av lite framför datorn medan jag väntar på att älsklingen ska ringa.


Dagens citat:

"Att vara intim med en kvinna kräver alldeles för stor ansträngning."
(Ivan Gontjarov)

Ha det så bra!
Snöande kramar
Jessie