Vilken otur!

Jag måste ha otur ... Igår fick jag ett mejl från min bästa kompis om att ett par tjejer från vår gymnasieklass tänker anordna en klassträff för oss den 3e december, men jag kommer inte kunna ta mig till Malmö då! Blev så himla besviken, för nyligen pratade jag och bästa kompisen om att det skulle vara skitkul att få träffa gymnasieklassen igen och nu när chansen finns här, är den utom räckhåll för mig Ledsen smilis Blir så arg på mig själv. Vill ju verkligen gå, men det är omöjligt för mig att ta mig ned då ... Aja, förhoppningsvis kommer det fler gånger och nästa gång är chansen säkert stor att jag kan komma Smile Får jag hoppas. Men jag skulle ju vilja komma redan nu *snyft* Den här gången får jag nöja mig med skvaller från bästa kompisen (om hon väljer att gå dit).


Dagens citat:

"Människan är det enda djur som har tråkigt."
(Erich Fromm)

Ha det så bra!
Frustrerande och besvikna kramar
Jessie