NEJ!!!

Jag vaknade vid halv-sex i morse och möttes av ... Ett kritvitt vinterlandskap! I OKTOBER! Det är ju för tidigt. Det ska väl inte vara snö nu? Det snöar ganska mycket och har lagt sig så att allt är vitt och mycket halt. Vi var ju inte direkt beredda på det här, så vinterdäck har vi inte bytt till på bilen. Hoppas att min älskling inte kör av vägen eller är med i någon annan olycka Ledsen smilis Han lovade att höra av sig när han kom till jobbet om han kom ihåg. Annars hör jag av mig för att fråga.

Eftersom jag sitter i Läggesta just nu har jag ingen möjlighet att ta bilder för att lägga upp, men om snön ligger kvar (vilket jag tror) tills jag har kommit hem, kan jag lägga upp bilder då. Vill inte ha snö nu!

Dagens citat:

"En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket."
(Nalle Puh)

Ha det så bra!
Snöiga kramar
Jessie