Reflexlöst?

Varför kan man inte hitta vanliga reflexer? Eller, är det bara jag som är otroligt korkad och blind? Jag tog mig till Stockholm igår ändå, trots att det regnade. Med andra ord var jag praktiskt taget dyngsur när jag kom fram till Läggesta. Hur som helst, jag letade bland annat efter reflexer eller något liknande eftersom jag skulle gå till Läggesta idag i mörkret på morgonen. Tror du att jag hittade något? Nej. Bortsett från en reflex hos en mycket skum skomakare borta vid Sergels Torg (tror att han säljer det mesta svart också ...). Eftersom jag inte hittade något annat, och jag började känna mig stressad med tanke på att jag helst ville komma med nästa tåg hem, tog jag den.

Stor tumme ned för att det i stort sett inte finns reflexer att köpa! (Stor tumme ned till mig om det visar sig att det bara är jag som är otroligt dum och blind ...)


Dagens citat:

"Många män har fallit för en kvinna när ljuset varit så dåligt att han aldrig skulle ha köpt en kostym under liknande förhållande."
(Maurice Chevalier)

Ha det så bra!
Reflexkramar
Jessie