Svårflörtad

Du kan inte ana hur svårflörtad fästmannens hankatt är! I ena stunden är vi nästan bästa kompisar och han kelar väldigt mycket med mig, medan han i nästa ignorerar mig totalt. Jag förstår inte vad jag gör för fel Ledsen smilis Varför måste katten vara så himla ... Ombytlig? Kan han inte bara bestämma sig för om han ska tycka om mig eller tycka illa om mig. Då hade jag i alla fall med säkerhet vetat vart vi stod.

Men jag vill vara kompis med honom. Trots att han spelar kall och ignorerande är han faktiskt en riktig mjukis som gillar att kela (även om det är hårda tag Blink). Får väl fortsätta att försöka flörta mig in hos honom trots att det känns som ett hopplöst fall. Jag får se det som en utmaning och utmaningar gillar jag ju Wink

Förresten drömde jag en väldigt konstig dröm i natt ... Jag stötte på en från min grundskola/grundskolor (gick ju på två) och det var inget behagligt möte.

Dagens citat:

"Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig."
(Mark Twain)

Ha det så bra!
Flörtiga kramar
Jessie