Tvätta sig i Piggelin

Jag vet inte hur länge jag har varit en päronfantast, men jag har i vilket fall som helst varit det i ganska många år. Fast fantast och fantast ... Det låter nästan som om jag är besatt av päron, vilket jag garanterat inte är. Vad jag menade var att jag tycker mycket om päronsmaker i olika produkter som man ska förtära. Min favoritglass är (tämligen väntat) Piggelin. Den tror jag nog inte att jag någonsin kommer att tröttna på. Biggrin

När vi ska köpa tvål brukar jag försöka köpa olika sorter eftersom jag gillar att testa nya saker. För ett tag sedan när vi skulle köpa ny tvål valde vi en med pärondoft. Pärongillaren i mig kunde knappt vänta tills det var dags att börja använda tvålen.

Det första som slog mig när jag första gången tvättade mig med tvålen, var att den luktade exakt som Piggelin. Hur kul är inte det? BiggrinTunga Fast nackdelen är att jag allt som oftast då blir sugen på just Piggelin. Men det kan jag leva med. Wink

Pärontvål


Dagens citat:

"Bär inte på gårdagens bördor för de hör gårdagen till."
(Okänd)

Ha det så bra!
Piggelinkramar
Jessie
#1 - - Johannes:

"Piggelinkramar" Hahaha, du är så otroligt skön!



Päronfantast här också... Fast så länge sedan jag åt piggelin! Gillar du päron split? Det är en av mina favoritglassar ;-)



Pärontvål luktar otroligt gott... just nu har jag en mango-doft. Inte fel det heller ;)