Nya tag ... igen

Ja, jag vet! Jag brukar skriva emellanåt att jag har börjat träna och känner mig så peppad bla bla bla ... Det här inlägget utgör väl inget undantag antar jag. I somras, innan jag började på utbildningen, kom jag faktiskt igång ganska bra och tränade med Fiten varje dag. Men efter att jag började plugga kände jag mig dels trött på kvällarna då det blir lite halvsent på grund av tågen och så, dels blev det ju att jag har "tränat" genom att promenera mellan Åker och Läggesta och Stockholm C och skolan. Fast nu ska jag försöka att komma igång igen på riktigt och försöka komma i form. Känner mig så ... Vet inte hur jag ska beskriva det, men det är ingen rolig känsla.

Wii

Igår började jag träna lite smått med Fiten (Wii Fit Plus - ifall du glömt bort) och upptäckte smått förskräckt att jag har gått upp tre kilo sedan jag tränade för 67 dagar sedan. Jag har visserligen sagt att jag ska gå upp i vikt, men efter en tids övervägande har jag ändrat mig och bestämt att jag inte ska kämpa för att gå upp i vikt. Om jag sedan ändå gör det, då ska jag väl inte klaga. Hur som helst, träningen igår började bra och därför hoppas jag att jag hädanefter kommer kunna träna lite varje dag. Även efter att jag har börjat skolan igen. Att jag under tiden som jag tränade, hade dåligt samvete över att jag inte har pluggat tillräckligt, är en helt annan historia. Får se om jag lyckas plugga lite till innan det är dags för tentan. Annars får jag hoppas på att min redan lagda grund ligger stabilt.


Dagens citat:

"En sak du kan ge och stadigt hålla ... är ditt ord."
(Okänd)

Ha det så bra!
Kramar
Jessie