Idétorka

Fösta dagen på det nya året - och jag har inget vettigt att skriva om! Eller, förslag har jag väl, men jag är för trött för att få till någon längre text. Jag somnade runt 00.30 - 01.00 (älsklingen skulle upp och jobba idag) och vaknade 05.55, så jag tänker skylla på att jag är riktigt trött. Älsklingen föreslog att jag skulle gå och lägga mig igen, men jag måste ju plugga! Har inte gjort det på två dagar, och därför börjar det dåliga samvetet komma igen. Kommer ju knappt få någon tid att plugga måndag till onsdag eftersom vi ska vara i Dalarna då med älsklingens familj. Ska se om jag lyckas tidsinställa inlägg så du slipper sakna mig Wink

Tja, skulle kunna prata om igår ... Fast finns inte mycket att säga. När älsklingen kommit hem och efter att vi hade ätit tillbringade vi kvällen i vardagsrummet i soffan. Mesta delen av tiden låg hankatten hos älsklingen under filten eftersom han är väldigt rädd för fyrverkerier och i år tänkte vi att vi skulle försöka få honom att känna mindre rädsla. Därav att han tillbringade nästan all tid med oss. Får hoppas att han inte kände sig så väldigt rädd. Det var bara efteråt, när vi skulle gå och lägga oss som han lade sig under sängen och tryckte. Stackars kise.

Kort och gott; det var en trevlig kväll ^^ Vad hittade du på? God fortsättning på det nya året!


Dagens citat:

"Vägen till startplatsen är den längsta."
(Okänd)

Ha det så bra!
Trötta kramar
Jessie