Äntligen!

I morgon bär det av mot Dalarna igen, men den här gången handlar det om något speciellt. Jag och älsklingen ska gifta oss! Vårt första stopp blir alltså för att lämna av lejonen hos svärmor in spe och sedan fortsätter vi mot Mora och det vandrarhem som vi har hyrt åt oss och gästerna under helgen. På söndag åker sedan vi två på bröllopsresa till Rom och är där ungefär en vecka. Det innebär att vi kommer vara borta mellan en och en halv till två veckor. Ska bli riktigt härligt.

Åkers kyrka
Åkers kyrka, bilden togs i höstas.

Men misströsta inte, för om det skulle vara så otroligt att du saknar mig medan jag är ute och ser mig om i världen, kommer bloggen fortsätta att uppdateras under min frånvaro eftersom jag har tidsinställt inlägg. Jag hade också tänkt att uppdatera dig om hur allting var när jag kommer hem, men det kommer få vänta tills älsklingen börjar jobba igen. Jag vill ju ta vara på den lediga tid som vi får tillsammans med tanke på att hans lediga dagar annars bara flyger i väg.

Jag hoppas att du får det lika trevligt som jag under de här veckorna.

Arrivederci!


Dagens citat:

"Ett bröllop är en landning som ser ut som en start."
(Paul Hubschmid)

Ha det så bra!
Bröllopskramar
Jessie
#1 - - Jonesy:

Ååååååh! Jättegrattis! Hoppas ni får den perfekta bröllopsdagen för just er :D