Fucking Matt Damon

Att jag har en konstig humor vet alla - eller i alla fall de allra flesta - som känner mig. Den åkomman har jag alltid haft och dessvärre finns det inget att göra åt det. Wink Jag är som jag är helt enkelt (annars hade jag varit som jag var). Sedan tror jag att lite av min pappa har smittat av sig på mig. Man kan aldrig vara helt hundra på när han skämtar eller inte. På senare år brukar jag få kommentarer om att personerna som jag pratar/skojar med är osäkra på om jag menar allvar eller inte. Man brukar också kunna se det på deras ansiktsuttryck. Förmodligen beror det på min ironiska attityd. Många gånger då jag skämtar är jag ironisk och förlitar mig på att den som jag pratar med ska förstå det.

För ett tag sedan snubblade jag över en video på en av bloggarna som jag följer och skrattet infann sig väldigt snart efter att jag börjat kika på klippet. Tycker att texten är för härlig och att både sångerskan Sarah Silverman och Matt Damon gör fantastiskt roliga prestationer. Kanske gillar jag låten för att jag är lättroad? Kanske gillar jag låten för att den faktiskt är rolig? Ta du dig också en titt så får vi se om du tycker som jag.


Låt: Fucking Matt Damon
Artist: Sarah Silverman feat. Matt Damon




I'm fucking Matt Damon
She's fucking Matt Damon
I'm sorry but it's true
I'm fucking Matt Damon
She's fucking Matt Damon
I'm not imagining it's you
I'm fucking Matt Damon

On the bed, on the floor
On a towel by the door
In the tub, in the car
Up against the mini-bar

I'm fucking Matt Damon
She's fucking Matt Damon
While you're drinking diet Snapple
I said I'm fucking Matt Damon
She said she's fucking Matt Damon

Hey Jim, don't take it bad
Remember all the good times we had
Like the time we went fishing
And we caught a bunch of fish
Then you puked in the bucket
On the fish that we caught

- Knock knock!
- Who's that knocking at my door?
- Im Fu!
- Im Fu who?
- I'm fucking Matt Damon!
- She's fucking Matt Damon!
- Analyze!

F-U-C-K Matt D-A-M-O-N
I said F-U-C-K Matt D-A-M-O-N

I'm fucking Matt Damon
She's fucking Matt Damon
And you know that I ain't lying
I said I'm fucking Matt Damon
She's fucking Matt Damon
Ask The Insider's Pat O'Brien

Last week when I was playing Scrabble with you online
I was fucking Matt Damon
You went back and forth to do your show and Regis and Kelly's show
She was definitely fucking Matt Damon
When I told you I was fucking Matt Damon
I was fucking Matt Damon

On the bed, on the floor
On a towel by the door
In the tub, in the car
Up against the mini-bar

She's fucking Matt Damon
She's fucking Matt Damon
She's fucking Matt Damon
I love L.A.



Dagens citat:

"Ingen kedja är starkare än sin svagaste länk."
(Latinskt ordspråk)

Ha det så bra!
Skrattande kramar
Jessie