Gott även utan blåbär

För ett tag sedan testade jag den nya kexchokladen med blåbärssmak. Innan jag hade smakat den läste jag ganska svidande kritik mot den på en sida där jag är medlem. Kritiken gick ut på att det inte finns några riktiga blåbär i chokladen och det borde Cloetta vara tydligare med. Visst, det borde de vara när det inte finns riktiga blåbär i. Men trots det tyckte jag att chokladen var väldigt god och den påminner om en blåbärsglass som jag åt när jag var liten, men jag kan inte för mitt liv komma på vilken. Minnet kommer kanske tillbaka senare Wink

Blåbärssmak


Har också testat nya Daim-glassen med päronsmak och även den är riktigt god! Fast nu är jag också lite av en päronbög. Haha!



Dagens citat:

"How am I supposed to live without you, and how am I supposed to carry on."
(Michael Bolton - How Am I Supposed to Live Without You)

Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Hanan ;):

Mmmmmmmm den är gudomligt go'