Välkommen tillbaka badkarskatt!

Jaha, då var det slut på friden. Sedan vi skaffade vattenfontänen slutade Fegis (det jag kallar hankatten) att hoppa ned i badkaret och jama för att få oss att sätta på kranen så att han kunde dricka. Visst, han är rädd för vattenfontänen, men det var som om han accepterade att om de nu hade den var det inte nödvändigt att leka badkarskatt. Nu verkar han ha släppt den tanken och hoppas i badkaret så fort han får chansen. Kanske är det för att fontänen behövs fyllas på ... Jag ska testa att göra det i dag. Skulle ha gjort det igår (och då hade vi kanske sluppit hans skäll på oss i morse) men det blev inte så.

Badkar
Vårt badkar har tassar ^^




Dagens citat:

"If you're lost, you can look, and you will find me."
(Eva Cassidy - Time After Time)

Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Jonesy:

Jag vill ha ett sådant där badkar... Mycket snyggare än de andra tycker jag.



SV: Helt klart viktigast att försöka. Alla felar ju då och då ;)

Det är massor (ja, fler än en iaf) runt omkring mig som behöver analysera sig själva just nu... En del gör det och andra är totalt ignoranta. Då tänker jag extra mycket på det.