Så stolt

I förra veckan fick jag ett sms från min bästa vän och glädjen och stoltheten över vad som stod där var obeskrivlig. Hon berättade att hon hade blivit en av några utvalda att få delta i Vildsint II med en av sina noveller som verkligen berör! Att hon valdes ut är inget som förvånar mig med tanke på hennes talang och begåvning i skrivarkonsten. Däremot skulle jag ha blivit väldigt förvånad om hon inte fått komma med. Jag blev så glad och stolt som om det hade varit jag som varit i hennes skor. Den här tjejen skriver något så oerhört bra och hon kommer bli ett stort namn i den litterära världen. Då kommer jag kunna säga med högburet huvud (vilket jag även kan i dag) att jag känner henne och att hon är min allra närmsta vän.

Stort grattis till dig! Du förtjänar det här så mycket! Njut av din framgång. BiggrinSmile Det gör jag. Wink


Visnaren
Visnaren här i Åker.


Dagens citat:

"Ett träd utan rötter står ostadigt."
(Kamerunskt ordspråk)

Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Hanan:

Oh jag blir så glad =) Får nästan tårar i ögonen men jag jobbar så det får inte hända ;) Tack för det finfina inlägget <3