Var är du?

"Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig? Det var alldeles för längesedan vi sågs."

Tomas Ledin har satt ord på det jag känner just nu. Hur lång tid som har gått vet jag inte, men för mig känns det som evigheter sedan och snart är det sommar! Det innebär att det kommer dröja ännu längre tid tills vi får träffas igen. Hur kommer jag kunna stå ut?! Blink

Givetvis pratar jag om min favorittågvärd. Min nallebjörn. Min egen PG. Han har inte synts till på flera månader och det sörjer jag. Han lyser upp tågresan med sin blotta närvaro och man kan inte låta bli att le när han går runt och kontrollerar biljetterna.

Tågspår

Ingen annan av SJ:s personal kan ersätta min nallebjörn, oavsett hur trevliga de är. Han har för alltid en plats hos mig. Var har du tagit vägen? Jag vill så gärna att du kommer och lyser upp min tågresa. Bara en gång till i alla fall. Snälla ..? Jag väntar på dig på tåget. Wink Men skynda dig, för snart är det sommar!


Dagens citat:

"Du ska veta att jag saknar dig."
(Tomas Ledin - En Del Av Mitt Hjärta)

Ha det så bra!
Saknande kramar
Jessie