Teknik gillar inte mig

Jag måste vara bra korkad. I tisdags och i går tidsinställde jag två inlägg som skulle komma till i går och till i dag. Därför blev jag förvånad när älsklingen uppmärksammade mig på att bloggen inte hade uppdaterats sedan den 25 oktober. Tvivlande klickade jag mig in på mitt bloggkonto och visst hade han rätt. De två inlägg som jag fått bekräftat att de hade publicerats fanns inte. Varken publicerade eller i arkivet. Och inte hade jag märkt det själv heller.



Det som gör mig mest besviken är att jag faktiskt inte kommer ihåg ena inlägget. Och det är synd. Men det är inte hela världen. Jag ska testa och se om det här inlägget publiceras. Dock börjar jag bli trött på blogg.se som bara krånglar för mig. Det är inte kul.


Dagens citat:

"Syftet med att undervisa ett barn är att det ska klara sig utan sin lärare."
(Elbert Hubbard)

Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Johannes Winger-Lang:

Tråkigt! Nu när jag har tid att läsa bloggar igen så får du se till att publicera inlägg ;)



Förresten tack för kommentarerna du gett mig! Mycket trevligt :-)