Bäddat för skratt

Jag har återigen ändrat utseende på bloggen, så om det ser konstigt ut är det bara att trycka på F5.



Tänk vad många trevliga saker som händer mig av slumpen! Nästan så att det överväger all den otur som jag går omkring och bär på. Men bara nästan. Wink

För ett tag sedan hittade jag en blogg via GodStart och efter bara en titt var jag fast. Vilken humor! Redan första gången som jag kikade in på bloggen kunde jag inte hålla mig för skratt och det är sällan som jag inte drar på munnen av att läsa hennes inlägg. Därför tycker jag att du ska besöka Claras life om du vill få dig ett gott skratt eller två.

En blogg som drivs av en tjej med humor!

Och om du inte kan få nog är det nog lika bra att du kikar in på hennes systers blogg som är minst lika rolig. Ibland behöver man ju skratta och du har väl inte glömt att ett gott skratt förlänger livet? Undrar då hur länge man får leva när man får sig två goda skratt ..? Kan i alla fall inte skada!

En blogg som drivs av en tjej med humor



Dagens citat:

"Pension, den lyckliga ålder då man helt ostraffat kan lata sig."
(Washington Irving)

Ha det så bra!
Morotiga kramar
Jessie
#1 - - Hanan:

Du har ändrat utseende på bloggen :O riktigt snyggt jobbat. Älskar blommorna på sidan och färgerna ;)