Mina skors klackar

Nej, det här inlägget kommer inte vara något modeinlägg eller innehålla någon lovsång till klackarna. Bara för att klargöra var vi står.

Vad jag däremot tänkte ta upp är min frustration (och även stora förvåning) över hur jag behandlar alla mina klackar. Det spelar ingen roll hur smal, tjock, hög eller låg klacken är. Jag sliter dem alltid snett! Någon särskilt lång tid behöver jag inte till det. Ge mig en dag (om ens det) och den splitternya klacken ser ut som lutande tornet i Pisa. Trots att jag verkligen anstränger mig och försöker att gå rakt, lyckas jag ändå att deformera klackarna.

Klack

Hur är det möjligt?! Vad gör jag för fel? Vad gör jag inte rätt? Det är pinsamt att en vuxen kvinna inte kan gå i ett par skor (om de har klack vill säga). Ändå tycker jag om att gå i klackar ibland. Det har jag gjort sedan någon gång på gymnasiet.

Vad kan man göra för att åtgärda problemet? En gå-pedagog? Anonyma Klackmisshandlare? Har du någon aning?


Dagens citat:

"Naturliga ting åldras vackrast."
(Okänd)

Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Svägerskan:

Tycker det borde finnas nån form av sula att lägga i, som är tjockare på ena sidan.. Det kanske kunde jämna ut det så att man går rakt med skorna.. ;)

Om inte, så är det iaf en bra affärsidé. :)