OM - ett nytt livsstilsmagasin

Jag fick möjligheten att läsa det första numret av "OM" - Sveriges nya livsstilsmagasin. Jag är säker på att den passar väldigt bra för den som är intresserad av mode och smink. Dock är inte jag det. Jag gillar kläder, men något sinne för mode har jag absolut inte.


Det finns några få reportage, men annars är notiserna väldigt korta. Ja, jag säger notiser därför att de är alldeles för korta och saknar mer fakta för att kunna vara riktiga artiklar. För mig var de bästa delarna de två sidor som handlade om film och böcker. Fast jag är medveten om att "OM" i så fall inte är rätt forum för mig och att jag därför får vända mig någon annanstans om jag vill få den hungern stillad.

Kanske är det för att jag är tråkig, men det här var definitivt inget för mig. Men om du gillar smink och mode kan jag tipsa om att i alla fall kika i magasinet.


Dagens citat:

"Nuförtiden ändras modet så snabbt att Vogue och andra modetidningar borde tryckas som dagstidningar."
(Peter Ustinov)


Ha det så bra!
Livstilskramar
Jessie