Blodig statistik

Haha, jag fattar inte hur jag lyckas göra alla dessa konstiga grimaser ... Gör jag verkligen så när jag pratar? Jag ber också om ursäkt för att jag ser sur ut och låter så himla tillgjord ... Men övning ger färdighet!


Dagens citat:

"Jag förstår inte hur flickorna kan bli mer och mer nakna samtidigt som modeskaparna tjänar mer och mer pengar."
(Peter Sellers)


Ha det så bra!
Blodiga kramar
Jessie
#1 - - Cherry:

Jag får inte ge blod :(

#2 - - Hanan:

Haha det lät som en reklamfilm ;)
Du kan kanske backa lite från kameran nästa gång. Känns för nära bara.

Tyvärr vill de inte ha mitt blod men jag säger som du; fler borde bli blodgivare.

Svar: Tja, det handlade inte direkt om att jag var för nära. Jag kunde inte backa eftersom jag hade mikrofonen runt halsen för om jag hade den på bordet så lät det riktigt dåligt. Knappt något ljud. Men jag ska ha headsetet på mig nästa gång trots att jag kommer se lite skum ut. ;-)
Jessica