En ny sida av mig

Vid det här laget är det förmodligen ingen hemlighet att jag skriver skönlitterärt, även om det har blivit mindre av den varan på sistone. Tack vare mina mål för 2012 är det planerat att jag ska ta tag i det igen. Nu har jag ju inga läxor att ägna mig åt.

Som ett led i detta har jag fixat en enkel hemsida (och en tillhörande blogg). Lite reklam för mig helt enkelt. Ge andra möjlighet att få veta att jag finns. Jag har inget intresse av att kunna försörja mig på mitt skrivande eller bli känd, utan jag skriver för att jag tycker att det är kul och för att andra ska ha möjlighet att kunna läsa. Om då ingen vet att jag finns faller det.
 

På hemsidan och bloggen är det tänkt att jag ska dela med mig av en del noveller och berätta om mina olika skrivprojekt. Det sistnämnda gör jag i viss mån redan här, men på hemsidan/bloggen kommer det att bli mer öppet.

Om du är intresserad är det bara att kika in.


Dagens citat:

"Allt är inte guld som glimmar."
(Svenskt ordspråk)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie