Måluppdatering: Augusti

Som vanligt har det inte varit några problem på läsfronten. Under augusti har jag hunnit läsa "Hypnotisören", "Örfilen", "Dyngkåt och hur helig som helst" och "Freja: Sagan om Valhalla". 
 
Vad gäller träning har jag faktiskt börjat så smått, även om det inte har blivit regelbundet än. Men jag har fyra månader kvar, så vad som helst kan hända.
 
 
Troligen kommer jag ta tag i "ADK" under spetember, men jag får se hur det blir. Får väl försöka ägna åtminstone någon timme åt det några kvällar i veckan. För tillfället håller jag på med en gåva till min systerson, så det behöver jag fokusera på tills vidare då jag vill ha klart det innan hans dop.


Dagens citat:

"Drönare" - det är ett kall, en viktig uppgift, en karriär."
(Fjodor Dostojevskij)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie