Och där utökades samlingen med ytterligare en

Ända sedan Booked hittade hem till var och varannan boknörds hjärta har det blivit svårt att lyckas anmäla sitt intresse för de böcker som man har möjlighet att få hem. Man måste vara snabbare än blixten om man vill tillhöra skaran av lyckligt utvalda, eftersom endast de femtio första får var sitt exemplar av boken. Vid ett tillfälle försökte jag anmäla mitt intresse fem minuter efter att Booked skickade ut mejlet, men då var det för sent.

Den här gången anmälde jag mitt intresse en minut efter att mejlet skickats ut och kan du tänka dig – jag blev en av de femtio första! Så nu har "Örfilen" hittat hem till mig och väntar på att bli läst. Man har till den 10 september på sig att skriva om boken, men det är på min födelsedag som det är recensionsdatum. Det innebär att trots att jag har läst ut den innan augustis slut, kommer mitt omdöme av boken inte dyka upp före den 4 september.
 

Nu tror jag att det är dags att sätta tänderna i boken och se vad den går för.


Dagens citat:

"Happiness is a journey, not a destination."
(Ben Sweetland)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie