Sååå fiiin!

Jag beundrar verkligen bloggen Bodypalace (vilket jag också har påpekat rätt mycket här). Det han gör är verkligen beundransvärt - att försöka lyfta fram unikheten hos alla de kroppar som finns och på så sätt försöka krossa de ideal som har skapats i samhället. Den bloggen har hjälpt mig otroligt mycket och glädjande nog tror jag att jag är väldigt nära att bli helt frisk.
 
När man fick chansen att köpa en tröja med ett otroligt fint och viktigt tryck var jag inte sen med att anmäla mitt intresse. Och jag blev inte besviken! I torsdags var jag och hämtade ut mitt fina paket.
 
Ondskefulla posten hade rivit sönder mitt paket! De ville säkert sno mitt värdefulla innehåll.
 
Det här är vad som fanns inuti! Jag älskar färgen!
 
Så ser den ut på mig! Jag älskar den. hade den till och med på jobbet i går (vilket förmodligen inte uppskattades av de äldre nämndsekreterarna).
 
 Jag är så nöjd med tröjan att det går knappt att beskriva. Den är fin och den har ett fint budskap. Ett budskap som jag tänker anamma. Jag har ju kommit så långt att jag tycker om vissa delar av mig, även om jag inte skulle kalla dem för "pretty awsome". Men det är i alla fall en start. :-) Tröjan kostar 250 kronor (200 kr om man gillar Bodypalace på fb) och jag tycker att den är värd varenda krona.


Dagens citat:

"Det är oklokt att betala för mycket, men det kan kosta mer att betala för lite."
(John Ruskin)


Ha det så bra!
Tröjiga kramar
Jessie
#1 - - Bodypalace:

Vad tusan.. hamnade trycket lite snett?

Svar: Nej, absolut inte! Är jag som antingen har kameran vinklad eller så har tröjan hamnat lite fel. Men inget är snett på själva tröjan. :-)
Jessica

#2 - - Hanan:

Jag blir sååå glad avd et här inlägget! Hela dig är pretty awsome ;)
Riktigt fin t-shirt!