Måluppdatering: November

Under november blev endast [geim] läst och det var för att jag skulle ha tid att ägna mig åt de andra målen. Dock har varken tiden eller orken räckt till.
 
 
Jag lyckades påbörja romanprojektet, men några 50 000 ord blev det inte skrivet. Hur många ord som blev skrivna vet jag inte eftersom jag i dag är i Malmö på min systersons dop. Men så snart jag har tagit reda på antalet skrivna ord som blev till under november kommer jag göra en uppdatering om det. Och trots att jag redan nu vet att jag har misslyckats med det målet, var det ändå bra att jag hade det som mål för det blev  i alla fall lite skrivet. Tror inte att det annars skulle ha blivit det.
 
Nu är det bara en månad kvar. Får se hur många av mina resterande mål som jag kommer lyckas nå. Fortsättning följer!


Dagens citat:

"Pengar under bordet går märkligt nog sällan till mannen på golvet."
(Otto Ludwig)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie