Tillbaka i Köping

I går på eftermiddagen kom jag hem till djuren i Köping igen efter mitt lilla äventyr i Halmstad och Malmö. Jag hade tänkt att lägga upp några bilder och eventuellt ett litet klipp (urdålig kvalitet dock eftersom dessa små skapelser härstammar från min mobiltelefon - som inte är en smart telefon. Inte för fem öre. Den kan inte ens stava till kanin.) men bluetoothen till datorn vägrar att fungera. Rättare sagt fick jag inte igång någon av anslutningarna till våra båda stationära datorer (den ena använder jag mycket sällan nu när älsklingen är i Halmstad och härjar). Med andra ord får du vänta på att få se vad jag lyckades få till, tills jag har klurat ut hur jag ska göra för att få saker och ting att fungera. Men precis som du vet sedan tidigare går inte jag och elektronik ihop. Inte alls.
 
 
Stranden i Halmstad som älsklingen bor granne med. Det var rätt länge sedan jag var på en "riktig" strand! Lycka för en vattenbög som mig. :-)
 
 
I korthet kan jag dock säga att det var skönt att få komma hemifrån ett litet tag och dopet i Malmö var fint. Min systerson var väldigt duktig. Han var lugn och tyst när prästen stänkte vatten på honom. :-) Och tänkt då att min systerson sov under hela dopet, fram tills prästen tog honom i sin famn. Då vaknade min systerson och av hans min att döma, visste han inte riktigt var han befann sig någonstans. På kvällen träffade vi min bästa kompis en liten stund. Vi åkte till köpcentrumet Emporia ute i Hyllie (stadsdelen där jag växte upp) där vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord. Det är väldigt trist att vi knappt träffas längre. :-(


Dagens citat:

"Milady, you'll find that with the exception of an honest day's work, there's no challenge I'm not prepared to face."
(David Boreanaz)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie