Du lever kvar bland mina minnen

I dag går min tanke till min väns dotter dom gick bort i dag för två år sedan och jag tänder även ett ljus för henne. Det känns fortfarande konstigt att den lilla rara flickan är borta, även om man har accepterat det. Jag sänder även en tanke till min vän (flickans mamma) och skäms samtidigt för att vi har så dålig kontakt med varandra. Jag saknar henne. På samma gång hoppas jag att hon har det bra, vilket hon tycktes ha sist vi hörde av varandra.

Ljus

Min väns dotter kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, precis som hennes mamma. Jag har kvar mina minnen och att tänka på de stunder som man hade med henne gör mig glad. Jag är glad för att jag fick möjlighet att träffa denna söta och charmiga flicka.


Dagens citat:

"Never planned that one day I'd be losing you."
(Katy Perry - The one that got away)

Ha det så bra!
Kramar
Jessie