Måluppdatering: Juni

Bokläsandet i juni månad är jag inte besviken på, med tanke på att jag lyckades plöja igenom "De två odjuren", "Hungerspelen" och "Den magisika stenen". Förhoppningsvis kommer det bli mer bokläsande nu när jag inte längre behöver plugga.

På de andra punkterna ser det rätt mörkt ut. Trots min planering att börja träna så fort examen var över, har jag inte kommit igång med det. Jag har inga ursäkter (ovanligt va?) utan jag får helt enkelt börja med att planera min tid och prioritera bättre med tanke på att jag inte har särskilt många timmar på mig att göra saker nu på vardagskvällarna. Förhoppningsvis har jag bättre resultat att komma med nästa månad.
 

Hur ser det då ut i ”halvlek” så att säga?

  • Bli klar med "ADK"  innan 31 december 2012.
  • Göra bra ifrån mig på praktiken under våren 2012.
  • Påbörja romanprojektet "B" innan november 2012.
  • Skriva minst 50 000 st. ord på "B" under november 2012.
  • Gå på minst två anställningsintervjuer innan 31 december 2012.
  • Läsa minst en bok i månaden. (Så här långt har jag lyckats!)
  • Lära mig klenornas hemlighet innan 31 december 2012.
  • Bli gladare innan 31 december 2012.
  • Återinlära hur man stickar innan 31 december 2012.
  • Komma igång att träna och göra det regelbundet innan 31 december 2012.

En hel del kvar att klara av på ett halvår. Bara att sätta igång antar jag?

Satte du upp några egna mål för 2012? Hur går det i så fall för dig?


Dagens citat:

"När män nästan dräper varandra i konkurrens är de bara kämpestarka, men när kvinnor gör det är de häxor."
(Berit Ås)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Cherry:

Jag hatar mål, får sån ångest och känner mig tvingad att nå dom :(

#2 - - Hanan:

Ser bra ut det här. Och glöm inte att du har nått andra oskrivna mål, som examen ooch jobb. Snart har du varit gift med din MAKE i ett år också 'o'

Svar: Fast det ingick inte i mina oskrivna mål heller. :-) Men visst - det är bra prestationer det med. :-)
Jessica