Och känslan håller ännu i sig

Du minns kanske att jag var på en fullkomligt magisk Josh Groban-konsert i Stockholm den 23 september 2011? I går sökte jag för skojs skull upp klipp från den här konserten och med ens översköljdes jag av nästan samma starka känslor som när jag satt i den ljusdämpade arenan. Jag minns varför jag är så förbaskat förälskad i Josh Grobans röst. Fortfarande vidhåller jag att det var mäktigare att höra honom live, men att höra honom så här (via datorn) är ändå fantastiskt. Jag började gråta under konserten när han sjöng "You are loved (Don't give up)". I går var det nära att jag gjorde det igen. Så mycket berör denne mans röst mig. Åh, hoppas att jag kommer kunna gå på hans nästa konsert här i Sverige!

För att du ska få ett hum om vad det är jag talar om, har jag bäddat in "Awake" och "You are loved ..." från september-konserten. Jag tycker att man ska sprida kärlek närhelst man kan och detta är ett perfekt sätt att göra det på.

You are loved (Don't give up)




Awake



Dagens citat:

"Likheten mellan lyckan och en amöba är att båda förökas genom delning."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Tini Tut:

Magiskt, jag har alla CD skivor och är en urbota romantiker, som älskar Josh musik.



Kram från Tini Tut