Skickligheten personifierad

Ibland blir jag riktigt imponerad av mig själv (det är nu jag litar på att du uppfattar den extremt tydliga sarkasmen). Som du förmodligen vet så vägrar jag att skaffa Facebook (och om du inte visste det innan så vet du det nu) - däremot är jag en flitig användare av Google+. Fast trots detta brukar jag rätt ofta få upp den här rutan när jag klickar på länkar:




Min spontana reaktion är "What the ...", men du får erkänna att det är skickligt att kunna lämna en sida som man aldrig besöker eller ens är medlem på. Kanske deras sätt att säga att de är som tomten? Att de ser allt och vet vad jag gör? Kanske sitter det en FB-nisse i datorn och spionerar på mig och älsklingen? Eller så är det deras sätt att skrämma mig till att inte våga logga in på andra sidor än Facebook? Nobody knows (bortsett från den eventuella nissen och de som driver Facebook) ...


Dagens citat:

"Ta ditt liv i dina egna händer och vad sker? Något fruktansvärt - det finns inte längre någon att skylla på."
(Erica Jong)


Ha det så bra!
Skickliga kamar
Jessie