21 onödiga saker om mig

Jag gillar när sidor där man är medlem har ett frågeformulär som man ska besvara. Lunarstorm hade det och en fråga som jag minns var vad man hade under sängen. Fast jag har en tendens att inte kunna vara allvarlig när jag besvarar de här frågorna. Det är stört omöjligt för mig. Jag ger min pappa skulden för det. Måste vara hans gener som spökar. Wink

Senast som jag besvarade sådana här frågor var på spelsidan Spigo (jag heter DreamingTiger där om du skulle vilja spela med mig någon gång). I dag tänkte jag dela med mig av mina svar (och frågorna förstås) för skojs skull. Du lär dig kanske något nytt om mig. Kom dock ihåg att jag besvarade de här frågorna någon gång i höstas. Av den anledningen är svaren inte riktigt uppdaterade.




(Hoppas att texten inte är för liten)


Dagens citat:

"Vänner är en skattefri förmögenhet."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Hanan:

Hm inte mycket nytt jag lärde mig om dig. Tummen upp för 10 <3 Undrar vad 14 är 'o' Svaret på 17 kan jag berätta, men det gör jag en annan gång :)