Måluppdatering: April

Under april har jag hunnit läsa "Nils Holgerssons underbara resa genom Sverige" och har därmed klarat läsmålet så här långt.

Till min glädje kan jag bocka av mitt första (helt) avklarade mål, nämligen att göra bra ifrån mig på praktiken. Enligt de själva är de mycket nöjda med min insats och jag har fått en hel del beröm. Därmed kan jag med gott samvete säga att jag har gjort bra ifrån mig på min praktik.




Vad gäller träning har jag börjat träna hyfsat regelbundet. Inte så regelbundet som jag hade hoppats på, men det tar sig. Jag försöker i alla fall (med Fiten) träna balans en gång i veckan och yoga en gång i veckan. Resterande dagar är det tänkt att jag ska träna med roddmaskinen (hädanefter kallad "Roddis"). Det är de där dagarna med Roddis som jag inte är nöjd med. Inte under senaste veckan i alla fall. Således kan jag inte bocka av det här målet, men jag jobbar på det.


Dagens citat:

"Utför ditt arbete helhjärtat och du kommer att lyckas - det är så liten konkurrens."
(Elbert Hubbard)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie