Vackra smycken

Kors i taket! Detta är dagens andra inlägg! Jag som bara brukar skriva ett om dagen (försöka i alla fall). Men lugn. Detta är inget som kommer bli en vana. Wink Anledningen till det här lite spontana extrainlägget är enkel. Jag skulle vilja uppmärksamma något som jag definitivt tycker är värt att uppmärksammas och eftersom det inte kan vänta (jag har nämligen tidsinställt inlägg för flera dagar framöver) får det bli ett extra inlägg. Nästan som julafton!

Det jag vill uppmärksamma är tre smycken som går att köpa på tradera. Du minns kanske att jag i januari berättade om att Katten Jones hade varit så gullig och gett mig smycken som liknade bloddroppar? Om inte, kan du kika på det här inlägget, så minns du kanske. I det inlägget berättade jag även att Katten Jones har gjort andra vackra smycken. Nu finns tre av dem att köpa på tradera! Trots att jag egentligen inte borde, kunde jag inte låta bli och bjöd på två av dessa. Jag menar, hur kan man inte låta bli att göra det när de är så fina och dessutom handgjorda?! Om du också är intresserad finns hennes smycken här.


Skärmdump från tradera.



Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - hanan:

Riktigt fina, speciellt de i mitten :)