Bokhyllerunda - W

Tyvärr har jag inga böcker i min bokhylla som börjar på W, och i skrivande stund kan jag inte komma på någon titel som jag har läst som börjar på W. Därför blir dagens bokhyllerunda-inlägg ofullständigt.
 
 
Har du några tips på något titel på W?
 
(Just nu sitter jag på tåget till Göteborg, där jag ska byta till ett Öresundståg och åka vidare till Halmstad. Ska försöka hinna tidsinställa några inlägg så att du har lite att läsa under helgen! Hmm, kanske bäst att sätta igång mp3:n, för jag kom nyss på mig själv med att jag sitter och nynnar. Måste ju tänka på mina medresenärer. Haha, fast nu sitter jag och "dansar" med benet. Vet inte om det är bättre eller värre än att nynna ...)


Dagens citat:

"Will you lend a caring hand, to shelter those who need it? Only have to sign your name. Don’t even have to read it."
(Felicia Day - Caring Hands)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie