Det var inte helt fel

Jag har aldrig varit förtjust i färdigköpta rätter, utan föredrar hemlagat. Visst kan jag äta färdigköpta rätter ibland, men då är det också bara någon gång emellanåt.
 
När det nyligen var extrapris på Billys panpizzor passade jag på att köpa. Det kan ju vara bra att ha i frysen om jag skulle vara hungrig någon kväll efter jobbet, för då orkar jag inte stå och laga mat. Den enda smaken som fanns kvar var taco, men då jag är förtjust i tacos gjorde det absolut ingenting.
 
 
Det var faktiskt gott! Blev inspirerad att testa på att göra en liknande hemmagjord pizza med älsklingen någon gång. Visserligen blev jag inte särskilt mätt på Billys pizza, men med rätt tillbehör funkar pizzan som ett lätt kvällsmål. Fast jag ska nog satsa på att baka egna pizzor som jag kan frysa in. Jag inbillar mig att det är lite hälsosammare. :-)


Dagens citat:

"Vi oroar oss för aids här i Vita huset. - tro inget annat."
(George W. Bush)


Ha det så bra!
Pizzakramar
Jessie