Måluppdatering: Oktober

Den här månaden blev det inte lika mycket läst. Totalt tog jag mig igenom tre böcker; Bäddat för mord, Dolda fel och brister samt Älskade krig. Men under november och december ska jag nog inte läsa mer än en bok i månaden, eftersom jag behöver fokusera på några av mina andra mål innan året är slut. Men efter årsskiftet kommer jag kunna sluka böcker igen i vanlig ordning. :-)
 

Ännu ett mål har blivit avklarat! Under oktober påbörjade jag mitt nya romanprojekt B. Jag har ännu inte skrivit klart prologen, men det kommer jag förhoppningsvis göra nu under november då målet den här månaden är att skriva minst 50 000 ord på romanen. Får hoppas att jag lyckas. Om du är intresserad av skrivprocessen med romanprojektet går det bra att kika in på min skrivblogg. :-) Där kommer jag uppdatera vad som händer under resans gång.
 


Dagens citat:

"Don't give up on your lost causes, you never know when your luck will change."
(Michelle Williams)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Hanan:

Har du funderat på att gå med NaNoWriMo i november?

Svar: Nja, jag tänkte att skriva dessa 50 000 ord utanför NNWM. Men får se om jag går med. :-) Du är väl medlem där?
Jessica