Paket, vad döljer du för mig ..?

När jag kom hem från jobbet i går hittade jag ett paket på hallmattan. Jag kan inte påstå att jag kände igen avsändaren, så min nyfikenhet triggades igång rejält. Genom att känna på paketet kunde jag lista ut att det måste vara en mjuk bok av något slag. Det tog inte en lång stund förrän jag hade slitit upp paketet.
 
 
För kanske någon vecka sedan, eller två, gav Booked sina "medlemmar"/"prenumeranter" möjlighet att anmäla sitt intresse till Niclas Christoffers bok Som Zlatan fast bättre. Jag klickade på länken två minuter efter att mejlet hade skickats ut och jag blev en av de lyckligt utvalda! Fast jag ska erkänna att jag blev lite besviken när jag upptäckte att boken var lite ... pocketaktig. Jag är som bekant inget stort fan av mjuka pocketböcker eftersom jag har en tendens att förstöra alla som jag tar i min hand. Men det spelar ingen större roll, för läsa den kommer jag absolut göra. Efter att ha läst baksidan tycker jag att den verkar riktigt intressant då den behandlar ett ämne och problem som jag är väldigt bekant med. Hade tänkt att läsa den antingen när jag är på väg ned till Halmstad nästa fredag eller när jag är på väg tillbaka under måndagen därpå. Har inte riktigt bestämt mig än. :-)


Dagens citat:

"Låt oss medvetet ta en strid mot dem som vill sänka skatten."
(Göran Persson)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie