Den otrevligaste inneboende man kan tänka sig

Kan man bli annat än nojig efter att ha läst den här artikeln på MSN?! I den får man veta att en kinesisk kvinna besökte läkare efter att ha haft klåda i örat. Hos läkaren konstaterades orsaken till klådan. Det var en spindel som hade krupit in och byggt bo.
 
 
När jag läste det rös jag. Fy vad hemskt! Jag skulle ha gallskrikit om jag varit kvinnan, och med största sannolikhet även svimmat. Just det där är en stor skräck som jag har - att ett kryp ska ta sig in i öron eller näsa för att där bygga bo eller göra något annat hemskt. Och värst är det om det är en spindel, för dem är jag ju livrädd för! Men även om jag är rädd för att det ska hända, har jag samtidigt gått och tänkt att det inte är möjligt. Sådant händer ju inte.
 
Nu är jag inte lika säker längre. Usch!


Dagens citat:

"These wounds won't seem to heal. This pain is just too real. There's just to much that time cannot erase."
(Evanescence - "My immortal")


Ha det så bra!
Livrädda kramar
Jessie
#1 - - Hanan:

Skit va läskigt!