Snipp, snapp, snut - så var denna tävling slut!

I söndags avslutades stegtävlingen. Sammanlagt har jag gått ungefär 289 317 steg. Jag säger "ungefär" därför att vissa steg inte registrerats (exempelvis de stegen jag har tagit mellan badrummet och sängen). I mitt lag ligger jag på plats sju av totalt elva. Ja, det är dags att gå och skämmas! Jag som trodde att jag gick mycket mer än vad jag har gjort. Det var heller inte till min fördel att jag blev sjuk under de två sista helgerna - de helger då jag hade tänkt ta igen förlorade steg.
 
 
Totalt sett ligger jag än så länge på plats 2025 av totalt 4363. Inte väldigt illa, men det hade kunnat vara bättre. Mitt lag ligger än så länge på plats 200 av 610.
 
Det är rätt skönt att tävlingen nu är avslutad, för nu slipper jag hela tiden hålla koll på alla steg som jag tar. Nu kan jag bara vara igen. Samtidigt har det varit kul att se hur många steg på ett ungefär som man har tagit varje dag. Fast nu ska jag njuta av en stegräkningslös tillvaro ett tag. Det har jag förtjänat.


Dagens citat:

"Without knowledge life is not possible."
(Jonathan Rhys Meyers)


Ha det så bra!
Stegiga kramar
Jessie
#1 - - Hanan:

Det var ändå bra resultat så du behöver inte skämmas ;)