Supertelefonen

Jag är tämligen imponerad av min telefon. Visserligen saknar den vissa funktioner som min förra telefon hade och det kan jag knappast påstå har varit positivt för mig. Det som jag däremot har imponerats av är hållbarheten.
 
Som du förmodligen känner till är jag väldigt klumpig. Jag lyckas med alla möjliga och omöjliga saker - även sådant som ingen annan lyckas med. Det innebär att telefonen ständigt utsätts för mordförsök. Den här telefonen har jag tappat på golvet/marken löjligt många gånger. Ändå har den hållit. Det enda som vittnar om misshandeln är att skärmen har blivit ganska repig och det har även uppstått en mindre spricka. Annars ser telefonen ut att vara som ny. Fast varje gång telefonen far i golvet vill batteriet rymma, vilket innebär att jag måste ställa om klockan. Men så länge telefonen håller är det ett pris jag kan leva med.
 
Försök göra om det med en tafs-telefon om du kan.


Dagens citat:

"En lögnare tror man inte, även om han talar sanning."
(Marcus Tullius Cicero)


Ha det så bra!
Hållbara kramar
Jessie
#1 - - Hanan:

Nu måste jag försvara min "tafs-telefon". Den har jag tappat hur många ggr som helst utan att det är nåt fel med den ;) Men I-phones däremot, de är så sköra så det inte är sant!