Har storleken betydelse?

Hmm, jag inser att jag säger "liksom" rätt mycket. Det är nog rätt nyttigt att göra vloggar. Man lär sig vad man har för omedvetna ovanor. ;-)



Dagens citat:

"House rules:
#1 Mom's the boss.
#2 See rule #1."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Katten Jones:

För mig spelar det stor roll vad det handlar om så klart. Vissa ämnen behöver mer plats än andra och då tycker jag att det är okej om det är långt (för det mesta). Fast det är ofta svårt om det inte finns en enda bild med så att man får en liten "läspaus" måste jag erkänna. Inlägg på bara några meningar tycker jag är helt meningslösa och förstår inte alls. Då kan man väl twittra istället? Ja, om man inte har mer liksom? Fast så kan det ju vara väldigt väl valda ord också, så även där finns undantag. Bara de där utfyllningsinläggen a la "Hej bloggen! Idag så har jag shoppat lite. Mamma är SÅ jobbig! Tja, tja!" är bara.. Nej.

#2 - - Hanan:

För långa inlägg gillar jag inte att läsa. För att bara för att de är långa betyder det inte att deär intressanta. MEN ibland kan de vara det. Så ja det beror helt på vad man har att säga och om ämnet är intressant. Men i stort föredrar jag kortare inlägg då jag inte alltid har tid att läsa ;)

#3 - - Svägerskan:

Jag brukar vara duktig på att skriva för långa, då jag gärna vandrar iväg i skrivandet (och får ofta korta ner det). Men jag startade mest bloggen för att ha en dagbok till mig själv. Så jag försöker nu att ha fler "kortare" inlägg, t.ex när jag lägger upp recept. Egentligen vill jag ju skriva ut hälsofördelarna om allt jag använder också. Men det får jag spara till andra långa inlägg ist tror jag. ;)
Långa inlägg läser jag mest bara om det är intressant för mig. Och tänker att så är det säkert på min blogg också. De som är intresserade läser dem, de andra hoppar vidare. =) Men så skriver jag inte så utbrett heller. Det handlar ju mest om sjuka mig och mat. haha.. ;)