Det ska vara kul att baka och laga mat

Om du har följt mig ett tag har det nog inte undgått dig att jag gillar att både baka och laga mat. :-) Tyvärr har jag nuförtiden inte alltid ork till det. :-( I alla fall när det gäller bakandet. Och på vardagarna är det älsklingen som står för matlagningen. ^^ Han är snäll, min älskling. Hur som helst, för min del behövs ingen "morot" för att få mig att tycka om att vara i köket, men hur kan man inte tycka att det är kul när man har ett så fint förkläde som jag:
 
Hittade tyvärr inte bilden där jag har förklädet på mig. På den bilden ser det ut som om jag är naken.
 
Visst är det fint? Jag och älsklingen köpte det när vi var på bröllopsresa i Rom. Då köpte vi även den här, fast till älsklingen:
 
 
Lite roligt måste man få ha. Även i köket. ;-)


Dagens citat:

"Gör det roliga först. Det tråkiga blir mindre tråkigt, när inget roligt väntar."
(Magnus von Platen)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie