Sökes: Julstämning

Vi är redan inne i december. Jösses vad fort tiden har gått! Fast det känns inte som att det är december, eftersom snön är spårlöst försvunnen (i alla fall i skrivande stund).
 
UPPDATERING: Inlägget skrevs den 5 december. Den 8 december kom snön till Getinge, men så snart mark och gräsmatta hade blivit täckta av snö, kom regnet och spelade bort det.
 
De senaste fyra åren har jag varit bortskämd med snö från november till långt in på våren - och rejält dessutom. Jag saknar det, för trots alla problem det orsakar, är det mysigt med snö vid den här tiden.
 
Jag ska i alla fall göra vad jag kan för att ingjuta en smula julkänsla och det ska jag göra med ett videoklipp från den 22 december förra året. Så mysigt var det i Köping när jag hängde med älsklingen för att spåra. :-)
 


Dagens citat:

"Jag är den jag är och jag är villig att låta andra vara den de är."
(Esther Hicks)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie