Nu blir det ordning på ekonomin!

I går var jag nere på ICA Supermarket för att hämta ut min nya Booked-bok: The Henhouse. Jag brukar inte läsa faktaböcker för skoj skull, så den här boken blir ett undantag. Men jag ser verkligen fram emot att läsa den eftersom den tydligen innehåller ekonomitips och ger en de verktyg som man behöver för att ta kontroll över sin ekonomi. Med tanke på vilka utgifter jag och älsklingen har varje månad kommer jag att suga åt mig varje litet tips.
 
 
Fast det bästa var nog ändå paketomslaget med adressetiketten:
 
 
Inte visste jag att det fanns ett bokförlag i Strängnäs! Om jag ändå hade vetat det när vi bodde i Åker ...
 


Dagens citat:

"Att vara sig själv i en värld som ständigt försöker få oss att vara någonting annat är den största bedriften."
(Ralph Waldo Emerson)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Cherry:

Skriv gärna sen lite tips sen här i bloggen, tror att fler skulle behöva det ;)