Bunny love

Att jag och älsklingen blev med kanin 1 augusti 2011, har nog inte undgått dig om du har läst mina inlägg sedan dess. Att vår lilla gulliga nin sedan kom in i trotsåldern (vid ett flertal tillfällen) och slutade vara vår gosiga sötnos har du nog inte heller missat ... Fast nu under de senaste månaderna verkar det som att hon har insett att det faktiskt kan vara lite mysigt och trevligt att kela med matte och husse. :-) Snart kan vi kanske få hålla henne i famnen igen! Söt är hon i vilket fall som helst. Trots att hon har haft pms nästan varje dag ...
 
Hur som helst, när älsklingen visade mig den här bilden som han hittade via Reddit kände jag mig tvungen att dela med mig av detta gulliga:
 
Bilden är inte min, utan återfinns på http://imgur.com/T1bsH (som går att finna via Reddit)
 
Behöver jag säga något mer? :-)


Dagens citat:

"Varje händelse har en anledning. Alla motgångar lär oss något. Ångra aldrig ditt förflutna. Acceptera det som den lärare den är."
(R. Sharma)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie