Know your enemy

Om det inte har framkommit tidigare, är jag ett rätt stort "fan" av serierna Buffy the vampire slayer och Angel (men Buffy står mig närmast hjärtat). Min absoluta favoritkaraktär är Spike (han är fantastisk både som ond och god!), men som god tvåa kommer Angelus - Angels onda sida. När jag hittade videon med samlade klipp med Angelus blev jag förtjust. Men mest fastnade jag gör låten som är Green Days Know your enemy. Den fastnade verkligen i mitt huvud och i flera dagar efteråt kunde jag gå och nynna på den.
 
 
 
 
Hur löser man då ett sådant problem? Genom att söka upp låten på YouTube och lyssna på den om och om igen såklart! Och eftersom jag är så snäll som jag är, delar jag nu med mig av båda videorna. Varsågod. ;-)
 
 
 
 


Dagens citat:

"Verklig generositet mot framtiden är att ge allt i nuet."
(Albert Camus)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Hanan:

Åh älskade älskade Angel <3