Natti natti

Som du kanske känner till jobbade älsklingen tidigare med grisar. :-) Jag har själv hjälpt till några gånger på den första grisgården han jobbade på och dessa besök lärde mig att grisar kan vara både roliga och glada. Lite blyga kanske, men det finns även väldigt keliga grisar. En sugga ville buffa på mig med trynet varje gång jag gick förbi och dessutom ville hon gärna att jag klappade henne.
 
I klippet nedan kan du se en gris som älsklingen filmade vid något tillfälle. Och nej, den är inte död. Den sover bara väldigt djupt. Tydligen vaknade den så snart han hade stängt av videofunktionen på telefonen. Klippet är hämtat från älsklingens blogg. Den kan du själv besöka om du är intresserad av vad han pysslar med i Halmstad eller hans övriga tankar i allmänhet. Exempelvis om Peter Pan. Tydligen har Disney gett oss en felaktig bild av denne pojke. :-o
 
 
 
 


Dagens citat:

"Lycklig är den som glömmer det man inte kan ändra."
(Johann Strauss)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie