Ettårskalas!

I dag är jag och älsklingen nere i Malmö för att fira min systerson som fyller ett år. Återigen tycker jag att tiden går rysligt fort. Kanske för fort? Hur som helst, vi har fixat present till honom i form av böcker. Jag har tyvärr inte haft ork eller tid att slutföra broderiet till honom, men böcker är ju minst lika kul!
 
 
 
Bland böckerna som han ska få finns det en som är lite extra speciell. Det är en saga som handlar om honom! Kul va? Och nej, det är inte jag som har skrivit den, utan jag beställde den. Jessica, min f.d. kollega på hyresnämnden, tipsade mig om detta eftersom hon själv gett sin systerdotter en sådan bok och den gjorde succé. Hoppas att min systerson uppskattar den när han blir tillräckligt gammal för att veta vad som står i boken.


Dagens citat:

"Du föddes med två öron och en mun. Tala mindre, lyssna mer."
(Swami Satchidananda)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Hanan:

Det tror jag han kommer göra :)